Trött

Är vad jag är. Har varit förkyld i flera veckor började med feber, sen bihålorna och nu mest snor och slem varje dag. Haft några härliga veckor annars om jag bortser från snoret. Vänner här på besök blev en helmysig helg med skidåkning, mello, tapas och ja visst en hel del vin. Semester i stöten med familjen blev också en härlig helg med sol, snöstorm, skidåkning, after ski, mys och ja visst en hel del vin. Denna helg blev i fotbollens anda med träningar, föräldramöte och cup i Hofors och hör och häpna inte en droppe vin. Eftersom jag gillar utmaningar har jag anmält mig till Ica klassikern, pust och stön. Jaja imorgon börjar Vätternrundan har nu 9veckor på mig att cykla 30 mil. Så nu blir det till att cykla till jobbet. Har nu en 10 åring här hemma, kalas med underbara släkten som vanligt. Livet rullar på i lagom fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0