Äntligen fredag

Just idag mår jag bra...just idag är jag stark... Det känns som att jag håller på att vinna över förkylningen, alla barnen vaknade på bra humör och det är fredag. Ska snart ta en cykeltur till jobbet, har bara fått ihop 2mil hittills så kämpar på. Helgen är som vanligt uppbokad med fotbollsträningar, 90års kalas på lördagen och 10års kalas på söndagen. Min farmor fyller 90 år och det firar vi på åkershem där hon bor nu. Minns hennes 80års dag med glädje, Elina var då två veckor och Hanna 2,5år. Mycket har hänt på 10 år, farmor är inte längre den farmorn som jag växt upp med men jag är övertygad om att nånstans därinne finns hon kvar, har alltid haft en speciell känsla för henne, hon var alltid glad och gjorde allt för oss barn. Minns då hon som 80+satt på Hannas golv och lekte med henne. På söndag har Elina kalas med femkamp för sina kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0