Spanien

hemkommen efter ännu ett äventyr i Spanien. Calahonda hette byn där vi bodde och vi badade på solkusten. Jag har haft en mysig semester med sol bad lite regn lite moln. Barnen har haft det skönt och första morgonen badade de i poolen redan kl. 9på morgonen. Livia hon älskade vågorna och ville helst vara i havet hela tiden. Vi var även till Gibraltar och åkte linbana upp på Klippan för att se på alla apor som bor där. En apa snodde Hannas hårsnodd. Många fina minnen blev det men en mörk skugga tog tyvärr bort lite av min glädje. Tydligen gjorde jag ett antal fel på resan, jag säger inte att jag är perfekt, men jag kommer alltid att sätta mina barn i första hand. Det är ju tyvärr så att jag och min älskade lillasyster är väldigt olika och denna gången gick det inte att få det att fungera så att alla blev nöjda. Mår fortfarande dåligt över detta och det är med sorg jag inser att detta troligtvis var vår sista resa tillsammans. Det är svårt att bo i kollektiv och denna gången tog det alltför mycket energi av mig. Kände av detta ännu mera nu ikväll då jag på kyrkogården mötte dom tillsammans L med min mormor och moster som tänt ljus hos mamma, medan jag gick med min familj. Detta är helt ok för mig men ännu ett tecken på avståndet som lagt sig mellan oss två. Vi är olika, våra barn är olika och var och en måste få vara sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0