Där försvann den helgen..

Tycker att helgerna går alltför fort, haft en skön helg med god mat, gnälliga barn, ja bara en vanlig dag. Är osams med de två största barnen allt som oftast och ofta är gångerna då jag ifrågasätter mig själv som mamma. Smågnabbas runt det mesta faktiskt T.ex så gick jag med H och E till affären på fredag kväll, L stannade hemma med J. Skönt tänkte jag bara dom stora men järnspikar vad dom slogs inne på mjölkavdelningen. Det är en fröjd att handla med en 4 åring om man jämför. Dom har inga fina kläder, maten är äcklig, jag är tjatig... Men då mitt i allt elände kommer stortjejen ut från sitt rum och skiner som en sol och undrar om vi vill komma på spa i hennes rum. Fick fotbad med massage, ansiktsmask och godis. Snacka om att vara i en berg och dalbana. Antar att det är så här det ska vara. Små barn små bekymmer stora barn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0