livet...

Upp och ner är det hela tiden. Tufft på jobbet just nu men försöker att glömma jobbet då jag är ledig. Sommaren har varit underbar på ett konstigt sätt, sorgen har varit som ett mörkt moln ovanför mig men varje dag har solen trängt undan det molnet på ett magiskt sätt. Livet går vidare, men spåren av en ofantlig sorg och saknad har präglat mig och jag känner mig ibland annorlunda. Men mer och mer ser jag min mamma i min yngsta dotter, speciellt när hon ler. Är så glad att jag har min pappa och dom senaste veckorna har vi ägnat åt att planera hans 60 års present. Han hade bjudit in till fest i bergebo och efter en god middag körde vi igång ett bildspel. Vår present var en resa till barcelona. hela vår härliga familj i ett hus i spanien. Ser så framemot denna resa. Då för en kväll kände jag att jag var mig själv en stund. Jag vill vara en glad, något busig, sprallig människa som mår bra, jag var där i februari och snart kanske jag hitta tillbaka till den tjejen igen. Är så glad och tacksam för att det går bra för alla mina barn både i skolan och på fritiden. Dom är sociala tjejer med skinn på näsan och dom är det bästa jag åstadkommit i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Di

Och jag är glad åt att ni finns och den spralliga Madde finns allt kvar på en kant även om det varit tuffa dagar i vår och sommar . Tack för att ni ordnat en sån fin present och att jag får vara en del i den. Ser fram emot att få vara med er alla:-)

2014-09-12 @ 22:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0