mitt brev till...

Mamma
Nej nu får du komma tillbaka till oss det är för längesedan jag fick prata med dig.  Alla fredagar är så jobbiga. Jag vill dela en flaska vin med dig igen och prata om struntsaker. Jag vill se Elina sitta som klistrad i ditt knä då du hälsar på. Jag vill se glädjen i Livias ansikte då hon springer mot dig. Jag vill se Hanna göra roliga frisyrer på dig och ni skrattar. Jag vill se kärleken du utstrålade hemma hos oss. Jag vill bädda åt dig igen, äta frukost med dig och bara vara i nuet. Jag vill inte städa bort dig ur ditt hus, jag vill inte städa bort dig ur mitt liv.  Hanna har blivit jätteduktig på fotboll, du var den som kom på flest matcher nu står vi oftast själva och hejar på, jag vill ju dela det med dig. Elina har dansuppvisning på mors dag jag ville bjuda dig på den, istället får vi gräva ner din aska. Var är du någonstans? Det är ett hål i mitt hjärta♥♥♥ Kram från din dotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback