vardag

Försöker att återgå till en vardag men det är inte lätt, vill ju inte glömma det som hänt heller men ibland går dagarna som vanligt och ibland kommer jag på mig själv med att bara fastna med blicken på nått och tankarna far iväg. Vet inte ens vad jag tänker på alltid. Igår fick jag lov att gå in i skrubben där mammas sängkläder låg kvar sen hon var här och sov över. Har undvikit det men nu var det dax. Kramde täcket och kudden bröt ihop en stund, kom tillbaka tog av lakanen sen visste jag inte vad jag skulle göra så jag knölade ihop dom och gömde. Ska jag spara dom, slänga dom, tvätta dom ingen aning faktiskt. Tänker mycket på begravningen som kommer vet hur jobbigt det kommer att bli, ett sista avsked. Men mamma ska minsann få en sista "fest" inte för att fira att hon fattas oss men för att hon har funnits hos oss så många år. Och jag är så tacksam över att just hon var min mamma och mina barns mormor. Mamma du fattas mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0