sova

Sover inte så bra nu igen eftersom jag hostar hela tiden. Satt uppe i soffan inatt och halvsov. Hoppas denna natten blir bättre men är lite kluven just nu vill inte riktigt gå och lägga mig fast jag är trött. Vill inte vakna upp till morgondagen men samtidigt vill jag att den ska vara över. Hämtade nyckeln till kämpevillan idag där ska minnesstunden vara imorgon. När vi åkte dit sade min ljuvliga dotter Livia i baksätet - " mormor är död" Ja sa jag det är hon då säger hon bara utifrån ingenting - " mormor är i månen" sen skrattar hon och fortsätter - "och i solen, jag behöver solglasögon"
Ja älskade unge det behöver du för om mormor är i solen då kommer hon lysa på dig så fort hon hinner tänkte jag bara. Barn säger så kloka saker ibland.
Så om solen lyser på oss imorgon då mamma vet vi att du är med oss och vi kanske får sätta på hos solglasögon allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0