födelsedag

ja då är jag 37 år då, det låter inte så gammalt ändå!! Hade lite kals igår för härliga släkten, fixade lite smörgåstårta som vi mumsade på och lite cider eller öl till det. En skön mysig kväll hade vi. Idag har varit en sådan där underbart vanlig dag. Mannen har bytt däck på bilen, jag har städat lite i garaget för att bilen ska få plats. Nu har jag och barnen plus deras kusin tillbringat eftermiddagen i en lekpark medan deras pappor var till falu lasarett och hälsade på svärmor som är inlagd där sen några dagar tillbaka. Vi myste i solen och jag bara njöt av alla vackra färger som finns nu på hösten, och Livia skrek faktiskt inte en enda gång, ute alltså, inne har hon ju haft ett par utbrott förstås. Jag fick en jättefin pärlplatta som Elina hade gjort och en ängel som Hanna gjorde med inspiration från senaste pandurokatalogen (den genen kan omöjligt komma från mig). Fick även en fin orkide (min favoritblomma) tårta och en glasnalle med ett hjärta av familjen. Nu väntar vi på leverans av pizza då mannen kommer hem från falun, håller tummarna för att besöket därinne gick bra också. Nästa helg ska tydligen två av barnen vara borta hela helgen så bara den minsta och envisaste ska vara hemma, undra vad vi ska sysselsätta oss med då då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0