Håhåjaja

...håhåjaja hör vad det blåser i träna idag. Ja det är nog stormvindar som viner runt knuten. Var ledig i fredags med hela familjen och hade lite sportlov, ville inte vara inne hela dagen för solen lyste så inbjudande så vi trotsade blåsten och åkte till runn för lite skridskoåkning. Men det var ingen höjdare. Blev en sväng på intersport efteråt och där fyndade vi till halva reapriset, var ju urplockat men köpte mössor och vantar till hela familjen och vinterskor åt Hanna till nästa vinter. Jonny köpte också vinterskor. Sen åkte vi hem och myste i soffan. Har varit bra med ett gåband i helgen för jag ser ingen som helst njutning i att gå ut och promenera då det är snorhalt ute. Fy för detta väglag. Kalas för I igår, piratkalas och barnen var supernöjda då vi kom hem efter fika, glass, skattjakt och godis.skulle grilla med T och A-M på kvällen med det blidde inställt för det blåste för mycket, vi stekte köttet i stället och tog ett glas rödvin till som plåster på såren. Idag har jag ont i ryggen, ovanligt för det brukar jag inte ha men går lite konstigt idag. Skulle läsa saga för barnen på kvällen och lade mig på rygg i sängen mellan dom och började gapskratta för det gjorde så ont att ligga ner. Då började Livia också gapskratta, ja det var en sån där smärta så man bara måste skratta, där låg vi ett tag och skrattade åt min onda rygg sen bet jag ihop och läste sagan. Värmekuddde och varm dusch men inte bättre men men imorgon är en ny dag med nya möjligheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0