trött

Haft en hektisk vecka på jobbet så jag känner mig ganska trött nu. Slutade tidigt idag så jag tog barnen med mig så åkte vi ner på stan och fikade tillsammans med syrran och L, Pappsen och G. En mysig stund som fick avsluta denna arbetsveckan. Ska nog hälsa på farmor imorgon få se hur det går jag väljer att ta barnen med mig för dom vill så gärna. Om det blir jobbigt för dom så går vi men det känns ändå viktigt att dom får följa och se vart hon bor, det kan bli jobbigt men det är ändå en del av livet. Idag blev det egna friterade räkor till middag och ett glas vitt vin nu tänder vi ljus och kryper ner i soffan och kollar på gladiatorerna sen somnar jag nog till en film och mannen väcker mig då den är slut, en typisk fredagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0