Alla hjärtans dag

ja jag gillar ju den dagen fast jag tycker inte att man måste köpa en massa saker till varann. Men att bara visa att man tycker om nån. Fick hemgjorda kort av bägge storbarnen. Jag hade ju handlat jag, så barnen fick varsin chokladask med hjärtan och ett kort av mig. Idag var det Jonny som vabbade och jag var på kurs. När jag kom hem myste vi med att fixa lite hamburgare och sen såg vi en barnfilm. Nu har barnen lagt sig så nu får jag väl ta en kopp te och sjunka ner i soffan och mysa med mannen i mitt liv.
Och till alla i min familj, jag älskar er och ha en underbar alla hjärtans dag.
Tänk på att det är en lycka att få älska och att älskas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0