En olycka kommer sällan ensam...

ja nu har Jonny haft problem med ont i ryggen och benet i tre veckor, det blev lite bättre förra veckan men sen blev det sämre igen. Jag har haft lite känningar i mitt knä i några veckor, det är min gamla skada sedan jag vart påkörd som spökar. Läkaren som jag träffade då sade ju att har man väl fått problem med ett knä så brukar man ha det hela livet. Har gjort lite ont då jag cyklat och så men ingen farligt. Tills igår då jag skulle sätta mig i bilen då vred jag till knät så det hoppade ur led, det är inte skönt, det hoppade tillbaka på en gång men blir ju svullet och ömt endå, Så nu haltar jag runt här hemma tillsammans men min man och vi känner oss som minst 70. Som Hanna sa, nu har vi två föräldrar som inte kan gå!! Jaja jag vet ju av erfarenhet att mitt går över det är ju som en stukning.
Men det är såå tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0