åter till vardagen

Ja nu har vi en tjej i ettan och en i fyran, hjälp va stora dom blivit!! Skolstarten gick bra och dom trivs jättebra, lillskruttan trivs på sin nya avdelning på förskolan och allt kunde varit frid och fröjd. Men här hemma sitter vi, jag och min man i varsitt soffhörn, sjukskrivna bägge två. Ja vad gör man hela dagarna då man inte kan gå riktigt. Har tråkigt och tänker på allt man borde göra, provade köra bil idag och det gick ganska bra. Men tanke på att benet jag ska växla med är stelt som en pinne men jag är ändå glad för den värsta smärtan är borta men jag är ju rädd att vrida till knät igen så jag tar det försiktigt. Har ju gått med kryckor några dagar och haltar nu med och detta har då gjort att jag har träningsvärk i princip hela kroppen eftersom jag belastar fel. Ni ska se oss, mig och Jonny, när vi vankar iväg för att hämta Livia på förskolan. Vi har valt att gå och hämta henne varje dag för att träna oss på att gå. Men nu måste det väl vända!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0