sand

Åhh min stackars minsta lilla älskling, i måndags fick hon ett lass med sand i sina ögon på förskolan. Dom ringde, jag funderade, och hämtade henne på min rast. Hem, tvätta dom små blåa ögonen, sen fick hon vara med mig på jobbet. Då såg ögonen bra ut men morgonen efter kunde hon inte ens öppna dom, helt igenklibbade av var, mannen fich vabba, bvc sa tvätta med ljummet vatten. Bättre idag som tur är hoppas att det släpper nu. Tycker verkligen synd om henne. Läste Kristian Gidlunds blogg och inser att detta går över det är inte så farligt med lite smuts i ögonen, andra har det värre. Man vill ju aldrig se sina barn lida även om man vet att det blir bättre.
Slö har jag blivit också, nog är det bra skönt att ta bilen till jobbet istället för cykeln. Speciellt i dessa regniga, blåsiga, mörka höstdagar som sverige erbjuder.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men lillstumpan då...

2012-10-18 @ 06:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0