allvarligt

Jag gillade ju parken zoo!! Kommer aldrig mer att åka dit med barnen om inte andra bevis uppkommer, hur kan man behandla levande individer på detta vidriga sätt, sen om dom är utrotningshotade eller inte, elaka krokodiler eller utsvultna antiloper, det bryr jag mig inte om. Men man kastar väl inte in dom hur som helst i en frys. Kommer ihåg då jag och en killkompis liftade till eskilstuna för att gå på zoo. Detta var x antal år sedan men sista biten vi liftade fick vi åka med en djurskötare från parken som hade hand om dom vita tigrarna. Vi gick runt och kollade på alla djur men mest tigrarna och igår såg man en av dom ligga i inslängd i frysen. Har även varit dit med barnen ett par gånger, nu undrar man ju om det ser ut så här på flera svenska djurparker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0