36

Ja då var man ett år äldre än igår då. Känns ingen skillnad kunde lika gärna fyllt 25!!
Fick frukost på sängen i morse av min älskade man och våra söta barn. Mackor, juice, kramar och paket!! Fick en toasits!! Ja faktiskt!! Hade aldrig kunnat gissa innehållet i alla fall men väldigt fyndigt av mannen min. Vi har haft våra disskussioner om att jag smäller igen toalocket (tycker inte jag) så nu fick jag ett som inte går att smälla, det stänger sig själv tyst och smidigt! Fick även ett par jättefina guldörhängen, pärlplattor, halsband, klistermärken, massagebiljetter, teckningar och tatueringar. Ja ni må tro att det är kul att fylla år i detta huset. Min man är väldigt fyndig då det gäller presenter, jag kommer adrig glömma min 20 årsdag. Vi hade känt varandra i 6 månader och ganska nyss flyttat ihop, allt var liksom underbart så kom min födelsedag och han kom med ett paket (det första jag fått av honom) jag öppnade och där i låg en stormlykta!! En sån som man kan köpa på typ rusta för 19.90, men jag log och tackade så där som man gör när man inte vet hur man ska reagera på en present. Och han frågade - Tycker du om den? Eller vill du ha nått annat? Svarade självklart att jag tyckte om den, ville ju inte såra honom då han köpt present åt mig. Han skrattade och tog upp ett till paket ur bröstfickan, ett guldhalsband mad kame smycke. Jag kommer aldrig att glömma den morgonen. Och idag 16 år får jag fortfarande presenter av samma man.
Sen var det fotbollsavslutning för Hanna i BSM hallen innan det var dax att hem och fixa smörgåstårta. Sen kom dom, min underbara släkt, både den infödda och den ingifta, vilket gäng vi är. Tack alla underbara för all uppvaktning, ni är guld värda. Nu är huset tomt, barnen sover i sina sängar. Och till min man: Att älskas utav dig är det vackraste för mig Så sagolikt det är att se morgondimman lätta När mörkret sakta flyr och att se hur dagen åter gryr En kylig morgonbris sakta sveper genom rummet Jag kryper tätt intill, lycklig för att du finns till Stunder av stillhet ett ögonblick av ro ibland Stunder av lycka att bara ha varann Det är en rikedom att få älska och att älskas...
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Fina du. Tack för en jättetrevlig kväll.

2012-10-21 @ 08:15:58
Postat av: mads

Tack själv!!

2012-10-21 @ 21:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0