Fars dag

Ja då har vi firat färdigt fars dag. Igår gjorde barnen frukost på sängen till sin pappa, han fick även paket. Vi hade en liten familjemysdag tillsammans med T och hans barn. Det blev bowling i maserhallen med hela ligan, jätteduktiga var dom, barnen. Och gissa vem som kom sist.. jag förstås slagen av bägge barnen, men man måste ju skylla på nått och jag skyller på att Lillstumpan distraherade mig då hon glatt skuttade runt i hallen, en stund gled hon fram iförd ett par bowlinskor i storlek 39. Sedan hade vi lovat barnen ett resturang besök, det händer inte så ofta så det var uppskattat.
Idag har vi firat min bästaste pappa, en dag försent för igår var han på böljan blå. Vi fick jättegod middag där, men lilla fröken hon åt ingenting, smakade inte ens, envisa unge. Men då efterätten kom fram då blev det fart på henne.
Tur att hon är charmig i alla fall. Nu blir det intagande av position under en filt i soffan, och nått skräp på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0