Stockolmstrafiken

När jag får körkort ska jag så länge det går undvika att köra i Stockholm, folk kör hur som helst byter filer hit ioch dit och tränger in sig framför i kööer bara för att tjäna två billängder, konstigt att det inte sker fler olyckor ändå. Kommer väl ett och annat inte så fint ord ur makens mun då vi kör där- Men denna gång körde vi inte fel en endaste gång. Tog oss till och med från båtterminalen till naturhistoriska museet.
På naturhistoriska museet var vår minsting Livia i sitt essä, hon sprang mellan bilder på djur, (en fantanstisk fin fotoutställning), uppstoppade djur och skelett. Vi hade fullt sjå att hålla reda på henne men hon var såå glad vår solstråle, ja då hon fick som hon ville förstås, hon såg hundar, katter och grisar överallt, fast det kanske inte alltid var rätt. Jag är så glad över mina barn det är inga problem att åka bort med dom, visst tjivas dom och så men inte alls farligt. Ett härligt gäng att semestra med, inga dispyter alla var glada, och alla tog hand om alla barn tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0