Skogsdag

Nu är det mycket blåbär i skogen, var hos svärmor på ett försenat kalas idag, och fick bara lov att plocka lite blåbär. kan inte låta bli, plockade kanske 7-8 dl i alla fall bara i hennes lilla pluttskog. Fanns även gula kantareller så vi blev inspirerade att leta mera svamp, så det blev en promenad till sjöberget med P & D och barnen. Men icke sa nicke inte en svamp så långt ögat kunde se. Knappt blåbär fanns det, men en skön promenad i skogen blev det i alla fall. Imorgon blir det kanske en tur till blåbärsskogen.
Övningskörde till skräddarbacken idag, gick ganska bra men jag önskar mig förtfarande en bil med automat, ja får inga kärrinngstop, utom när jag backar då, jag kommer då bara att köra framåt om jag lyckats ta körkort nån gång. Det där med att backa runt hörn och backparekera är inget för mig. Jaja övning ger förhoppningsvis färdighet, men svårt att öva mycket då man har tre barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0