cirkus i stan

Hade ju turen att vinna 4 st 1:parkett biljetter till cirkus scott i borlänge, och idag var det dax. Med två superlycklliga döttrar bar det av. I vinsten ingick också 8 st cirkuspark biljetter så barne fick prova vara cirkusstjärnor. Dert blev ridning på cirkushäst, trapetskonster ansiktsmålnuing och gå på lina. Dom var superduktiga. Jag kommer ihåg att jag gick på cirkus med min mormor då jag var liten, kanske till och med cirkus scott. Då var det standardnummer med att någon gick på lina med ett stort säkerhetsnät under. Det var borta nu, både lindansen och säkerhetsnätet, istället var det en kille som i tonerna till metallica sprang på ett 10 meter högt ekorrhjul och inga säkerhetslinor eller nät, tur att han inte ramlade ner. Livia sken upp varje gång det kom in djur eller bamse och hans vänner då vinkade hon ör fullt. Ja dom är duktiga att underhålla. en underbar kväll med en underbar familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0