Börja blogga?

Ja nu har jag funderat länge på att börja blogga, men nu är det dax.
Har semester och njuter av sommaren, i alla fall idag då det inte har regnat.
Dagarna flyger iväg och jag tittar på äldsta dottern Hanna och
kan inte fatta att hon fyller 9 år i höst. Tur att inte jag böir äldre i alla fall
.Men man är inte äldre än man känner sig, eller hur? I mitt jobb som
förskollärare möter jag varje dag barn som påminner en om hur underbart
livet kan vara, man kan komma till jobbet ibland och känna sig lite trött
och sur men vad kan vara mer uppskattat då än ett par knubbiga barnarmar
om halsen och ett gurglande skratt. Och har jobbet varit drygt och tråkigt en
dag så kommer jag hem och i hallen möts jag av tre lyckliga barn som visar
glädje över att man kommit hem. Livia sträcker sina armar rakt upp i luften,
jag tar upp henne och hon gosar in sig i min famn, i dom stunderna mår jag
bra och jag spar dom minnena i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0