Bebislycka

Idag har jag och barnen varit och hälsat på vår nya släkting, han kom till världen i söndags. Mysigt att få hålla en liten igen, kan inte tro att mina barn varit så små, men beviset var ju att han hade på sig ett par byxor som mina barn oxå använt. Väntar med spänning på att få veta vad lillen ska heta. Elina satt länge och höll i honom, han sov i hennes famn, Livia gav honom några pussar, tänk om han visste vilken bus som väntar honom, när han blir större, med hans tre tjejkusiner. Svärmor frågade för nån vecka sedan om inte vi skulle skaffa flera barn, men nej blev svaret, jag känner mig så nöjd med mina tre flickor. Man ska orka ta hand om dom barn man skaffar oxå. Så nu ska jag fortsätta att vara mamma till mina prinsessor och moster till syrrans lilla prins.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi närmar oss ett namn... kanske... Fint du skriver, fortsätt så :)

2012-07-05 @ 08:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0