Jobb

Idag var det planeringsdag på jobbet, så jag var med på den. Mamma var barnvakt, både mormor och syrran var här och höll henne sällskap. Det hade gått jättebra och  Livia var supersnäll, tills jag kom hem. Då blev det tjurigt minsann. En liten försmak inför förskolestarten kanske. Ganska slut i huvudet efter en dag på jobbet, med mycket kacklande. Lite fundersam är man ju hur hösten kommer att bli eftersom förskolan ska renoveras, men inget vet nått tydligen.
Har till och med kört bil en gång utan mannen bredvid mig, hade visserligen mamma i baksätet men ingen som sade åt mig hur jag skulle köra. Vi åkte till maxi sen vidare till coop blev även lite sightseeing ut till tyllsnäs udde, mest för att köra lite extra. Ska försöka att köra lite varje dag nu tror jag, man behöver ju träna och bli van med bilen. Var ju mycket lättare att köra körskolans bil än våran sega volvo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0