seger

idag har det gått 6 veckor sen det ofattbara hände mig och de runt mig. På nått vis så är vardagen ändå lite som vanligt. Har varit i lite tjaft med Boxer angående mammas abonemang som varit så krångligt att avsluta, vi fick betala en extra månad, de var korkade i sitt bemötande och det stör mig såå mycket att de inte har bättre koll på såna här saker. Men idag fick jag ett mail där de bad så mycket om ursäkt för sitt bemötande och skulle betala ut pengarna som mamma hunnit betala in för mars. Skiter egentligen i pengarna men det är principen. Jag hoppas att jag hjälp nån annan i framtiden, att boxer kollar över sin standardutskick i sådana här fall. Men vi har i all fall bestämt oss för att byta abonemang för jag vill inte ha nått mer att göra med boxer.
Fick veta idag att mamma blivit kremerad, känns ofattbart att inte ens hennes kropp finns kvar längre. Men hon är ju i månen. Här om dagen då jag satt på jobbet och läste en saga för några barn som hette nått med "mamma..." då tittade jag ut genom fönstret och fick se en rödhake på marken utanför fönstret. Den satt kvar ganska länge innan den flög vidare. På måndag är det dax att göra en bouppteckning över mammas ägodelar. Tänder ett ljus för dig ikväll mamma, ska kolla om jag ser dig i månen också.

Kommentarer
Postat av: Linda

Kram älskade syster

2014-04-12 @ 20:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0