saknad

Gar haft en jobbig period nu ett tag, trött och slut, sovit mycket,  har inte sett en hel film på länge och nya soffan är väldigt skön att sova i. Men idag känns det faktiskt bättre igen. Ser nu framemot att vara ledig och ha påsklov med barnen utan ett enda måste. Vi ska bara göra det vi känner för. Gjorde svartvinbärssaft i helgen, den blev supergod, det var mammas vinbär som hon plockat på sina buskar. Känner ofta att jag vill ringa henne och berätta nått, saknaden är så stor just nu. Det var ju mamma som  jag frågade om allt ifrån recept till råd om bångstyriga barn. När det var tungt på jobbet så kunde jag alltid få stöd av henne. Nu är det borlänges vårmarknad i helgen och då mamma hoppas jag att du är med oss på marknad  för det gillade du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0