bättre...

ja mår faktiskt bättre nu, sover bättre, kan njuta av finvädret och lite av livet också. Vaknar pigg på morgonen och det var många veckor sedan. Har även för tillfället stillat det dåliga samvetet coh igår hälsade vi på mormor i flera timmar och njöt av solen på hennes balkong. Idag var det dax för besök på åkershem och farmor. Är så glad varje gång jag är dit då hon vet vem jag är och känner igen mig. Självklart lite virrigt men det gick ändå bra. Har varit till skogen på sjöberget två gånger idag det är såå underbart att gå runt där bland alla gamla tallar och lyssna på fåglarnas kvitter. Har även införskaffat en ny leksak, tyckte att jag förtjänade en liten uppmuntran faktiskt så jag har köpt en fitbit stegräknare, det är roligt det. Nu ska vi ut och gå. Köpte en i present till Jonny också bara för att jag ville det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0